Odpowiedzi

2010-01-11T20:36:46+01:00
Pole działki:
p=a*b
p=15m*26m=390m2
Pole rabatki:
l=20dm
p=[pi]l
p=3,14*20dm
p=62,8
Procent jaki stanowi rabatka;
100%-390dm2
x=62,8dm2
x=(100%*62,8dm2):390dm2=16%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:44:17+01:00
1m=10dm
2m=20dm

Obliczam pole działki
P=a*b
P=15 * 26= 390m kwadratowych
Obliczam pole rabaty
P= pi*r do kwadratu
P= 3,14 * 2^=3,14 *4 =12,56 m kwadratowych (^---->oznacza do kwadratu)
Obliczam, jaki procent zajmuje rabata
12,56 : 390 * 100%=3,22%
Rabata zajmuje 3,22 procent działki