Odpowiedzi

2009-09-24T20:21:59+02:00
No to mysle ze dzidy napewno poniewaz one bardzo przyczynily sie do tego ze praczlowiek mial co jesc
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T20:35:19+02:00
Najważniejsze osiągnięcia:
- Umiejętność rozpalania ognia - ciepło
- Budowanie schronienia - zaprzestanie koczownictwa;
- Wyrabianie broni i narzędzi - możliwość polowania na zwierzęta
- Zaczęcie hodowania zwierząt i uprawy roślin; - pożywienie
- Wyrabianie cegieł (wypalane cegły są używane do dziś)
1 5 1