Odpowiedzi

2010-01-11T20:18:08+01:00
20% - 4 h
10 % - 2 h
100 % - 20 h

skoro czasu wolnego ma 20 gdzin, a doba ma 24 h, więc sądze, że jest to zdanie nielogiczne ; )
pozdrawiam ; *
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:24:16+01:00
Nie jestem pewna bo to zadanie nie jest dosyc sprecyzowane - co znaczy " Ile godzin spędza Ala ". No nic wydaje mi się że:
4 - 20%
X - 100%
20 x = 400
x = 400/20
x = 20
To znaczy że ma 20 godz. wolnego czasu ( ale to w rzeczywistości chyba nie jest możliwe :-)