Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:23:31+01:00
M kto? co? Diabły | więźniowie
D Kogo> czego? Diabłów |więźniów
C komu? czemu? Diabłom |więźniom
B. Kogo? co? Diabłów |więźniów
N.z kim? z czym? Diabłami | więźniami
Msc. o kim? o czym? Diabłach| więźniach
W. Diabły ! | więźniowie!
2010-01-11T20:28:01+01:00
M. diabły
D. diabłów
C. diabłom
B. diabły
N. diabłami
M. diabłach
W. o! diabły : >


m. więźniowie
d. więźniów
c. więźniom
b. więźniów
n. więźniami
m. więźniach
w. więźniowie