Odpowiedzi

2010-01-11T20:22:06+01:00
3,5:4,5


_0,77777___
35⁰:45
-315
_____
35


I tak będzie do końca, więc wynik wynosi 0,(7)
2010-01-11T20:23:07+01:00
Nie umiesz podzielić takich liczb? ;P To jest w 6 klasie podstawówki ;P
3,5/4,5 = 35/45 ≈ 0,78
;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T20:33:13+01:00
0,777
3,5:4,5= 35:45
-0
350
-315
350
-315
350
-315
(po każdym - pozioma kreska):)