W zadaniach znak * to mnożenie!!
Rozwiąż:
1.NIE WYKONUJĄC MNOŻENIA wstaw znak <,> lub =.
a)638*42*31___31*42*638
b)19*743*2___743*38
c)365*12*7___70*365
d)78*1996*4___5*78*1996
2.Oblicz w pamięci:
a)327*0*43*145=__
b)7325*5327*0*1=__
c)1*832*0*100=__
3.Ile stopni ma:
a)kąt zerowy
b)kąt prosty
c)kąt pół pełny
d)kąt pełny
e)kąt ostry ma od ___ stopni do ___ stopni.
f)kąt rozwarty ma od ___ stopni do ___ stopni.
g)kąt wklęsły ma od ___ stopni do ___ stopni.
Wiem że dużo,ale jest też dużo pkt.Daje naj osobie,która zrobi jako pierwsza i poprawnie!za źle zgłaszam spam.Spam zgłoszę jeśli będzie ponad 3 błędy.Starać się!Big pointy!

3

Odpowiedzi

2010-01-11T20:22:37+01:00
1.NIE WYKONUJĄC MNOŻENIA wstaw znak <,> lub =.
a)638*42*31__=_31*42*638
b)19*743*2__=_743*38
c)365*12*7_>__70*365
d)78*1996*4__<_5*78*1996
2.Oblicz w pamięci:
a)327*0*43*145=0__
b)7325*5327*0*1=0__
c)1*832*0*100=__0
3.Ile stopni ma:
a)kąt zerowy - 0 stopni
b)kąt prosty 90 st
c)kąt pół pełny 180
d)kąt pełny 360
e)kąt ostry ma od 1___ stopni do __90_ stopni.
f)kąt rozwarty ma od _91__ stopni do __179_ stopni.
g)kąt wklęsły ma od __181_ stopni do _359__ stopni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:25:24+01:00
1.
a) =
b)=
c)>
d)<
2.
a) 0
b)0
c)0
zad.3
a) 0
b)90
c)180
d)360
e) od1 do 89
f)od 91 do 179
g) większy od 180 mniejszy niz 360
1 5 1
2010-01-11T20:34:27+01:00
1.
a) =
B) =
C) >
D) <
2.
a) 0 -wynik.Ponieważ mnożą się przez 0 (a,b,c)

b) 0 - wynik
c) 0- wynik
3.
a) 0
B)90
C)180
d)360
E) od 1 do 89
F)od 91 do 179
G)od 181 do 359