Wypisz:
a) drapieżnika z mocnym pancerzem
b) drapieżnika i ofiarę z nieprzyjemnym zapachem
c) drapieżnika i ofiarę z silnymi szponami i pazurami
d) drapieżnika i ofiarę z podziałem zadań w stadzie
e) ofiarę z gruczołami jadowymi.

3

Odpowiedzi

2010-01-11T20:23:59+01:00
A)żółw
b)skunks
c)pantera
d)wilki
e)wąż
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:27:19+01:00
A) krokodyl nilowy / pancernik sześciopaskowy/karłowaty, nie jestem pewna czy to drapieżnik
b) skunks :D
c) nie można mnieć i szpon i pazurów... -.- kondory (królewski, amerykański)
d) likaon
e) ropucha
2010-01-11T20:29:52+01:00
A) żółw
b) Skunks, tchórz
c) gepard
d) wilki
e) węże, osy, pszczoły, pająki i skorpiony