Odpowiedzi

2010-01-11T20:32:24+01:00
2,25 szklanki cukru--duża foremka
1,5 szklanka cukru--mała foremka

6jaj--duża foremka
4 jaja--mała foremka

1,25 szklanki mąki--duża foremka
1 szklanka mąki--mała foremka

9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:33:24+01:00
Obliczyć za pomocą proporcji
duża foremka mala foremka
6 jaj x
2 1/4 szkl. cukru y
1 1/2 szkl. mąki 1 szkl. wody

x= 6*1/1,5
x= 4

y=2,25*1/1,5
y=1,5

odp: Aby upiec ciasto w małej foremce potrzeba 4 jaja, 1 i 1/2 szkl. cukru i 1 szkl. mąki.
12 3 12