Odpowiedzi

2010-01-11T20:27:30+01:00
MUCHOMOR SROMOTNIKOWY
MUCHOMOR JADOWITY
MUCHOMOR WIOSENNY
GORYCZAK ŻÓŁCIOWY
LISÓWKA POMARAŃCZOWA
ZASŁONAK BRODATY
2010-01-11T20:27:57+01:00
JADALNE - maślak , borowik , pieczarka , koźlarz , pieczarka , piaskowiec , opieńka , klejek , aksamitka , gołąbek

TRUJĄCE - muchomor , gąska , tęgoskór , lejkówka , strzępiak , krowiak , amanita , buławinka , kielichowiec , maślanka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:29:09+01:00
Jadalne - niejadalne/trujące
czubajka kania - muchomor sromotnikowy
kurka (pieprznik jadalny) - lisówka pomarańczowa
mleczaj rydz - mleczaj wełnianka
opieńka miodowa - hełmówka obrzeżona
smardz stożkowaty - piestrzenica kasztanowata
borowik szlachetny - goryczak żółciowy
pieczarka polowa - pieczarka żółtawa
gąska zielona - muchomor sromotnikowy
podgrzybek złotawy - borowik ponury
czubajka kania - muchomor jadowity