Odpowiedzi

2010-01-11T20:26:19+01:00
Poniewaz zli są i oni to zaczynają i dlatego jest walka dobra ze złem
3 1 3
2010-01-11T20:26:23+01:00
Ponieważ na świecie są bandyci i zabójcy czyli zło,a dobrem są policjanci ścigający bandytów
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:27:02+01:00
Młodzież np ciągle walczy ze złem:
ze złym przykładem kolegów, żeby nie wpaść w nałóg do którego namawiają inni,żeby czegoś nie ukraść
ale popatrz też na sądy gdzie codziennie prawnicy i adwokaci sędziowie i przysięgli starają się wymierzy sprawiedliwość.
4 2 4