Odpowiedzi

2010-01-11T20:31:26+01:00
P kwadratu a*a V graniastosłupa a*b*c
P prostokąta a*b v sześcianu a*a*a

P trójkąta 0,5 *a*h
P trapezu 0,5*a+b*h
P deltoidu d1*d2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:36:26+01:00
Kwadrat p= a do kw.
l= 4a

prostokat p= a*b
l= 2a+ 2b

trapez p= 1/2 (a+b) * h
l= a+b+c+d

rownoleglobok p= a*b
l= 2a +2b

rab= d1 * d2
l= a +b+c+d

kolo p= pi * r do kw
l= 2* pi * r

trojkat zwykly p = 1/2 a*h
l = a+b+c

tr. rownoboczny p= a pierw.z 3 /4

szesciokatt foremny p= 6* a kw * pierw.z 3 /4

prostopadloscian= P=2ab+2ah+2bh