Odpowiedzi

2010-01-11T20:31:58+01:00
Dane:
x- liczba pączków przed południem
y=x+130 liczba pączków popołudniu
930- suma pączków
rozwiązanie:
x+y=930
x+x+130=930
2x=930-130
2x=800
x=400 => y=530
Odp.: Przedpołudniem 400 popołudniu 530
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T01:13:46+01:00
W ciastkarni w ciagu dnia usmazono 930 paczkow. przed poludniem usmazono o 130 paczkow wiecej niz po poludniu. ile paczkow usmazono przed poludniem a ile po poludniu.

930-130=800
800:2=400 - po południu
400+130=530 - przed południem
1 5 1