Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:38:18+01:00
Ja tam nie uzupełniam tego bo to tak pani niesprawdza
ale jak cos to ja tam pare mam
tam gdzie sa w 490r.p.n.e. pod maratonem.
w480r.p.n.e. król persji ksorkeo.
flota perska została jednak rozbita pod salominą
pokonały w bitwie pod pletejomi
  • KaNa
  • Początkujący
2010-01-11T20:40:29+01:00
Ja tam nie uzupełniam tego bo to tak pani niesprawdza
ale jak cos to ja tam pare mam
tam gdzie sa w 490r.p.n.e. pod maratonem.
w480r.p.n.e. król persji ksorkeo.
flota perska została jednak rozbita pod salominą
pokonały w bitwie pod pletejomi