Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:52:04+01:00
Strwiąż i Orawa - zlewisko M. Czarnego
Izera i Orlica - zlewisko M. Północnego

dorzecza Odry - Nysa Kłodzka, Bóbr, Mała Panew, Barycz, Oława, Warta
dorzecza Wisły - Dunajec, San, Wieprz, Pilica, Narew, Bug, Bzura
6 4 6
2010-01-11T20:52:16+01:00
dopływy Wisły :Brenna,Brda i Zbrzyca,Warta,Drwęca,Beskid Niski
dopływy Odry:Kanał Gliwicki (prawy, 98 km rzeki, Kędzierzyn-Koźle) ,
2 3 2