Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:42:46+01:00
Czuję smutek
Podchodzę i ją przeprowadzam przez jezdnie
Pytam czy jej pomoc, poniewaz, starsi ludzie niedowidz, niedoszlysza i trzeba jej pomoc, bo kiedys to my bedziemy potrzebowac pomocy.
1 5 1
2010-01-11T20:44:04+01:00
- żal mi tej staruszki
-podchodzę do niej
-pytam się czy nie pomóc jej przejść przez ulicę
-ponieważ myślę ,że taki dobry uczynek nic nie kosztuje a może uszczęśliwić i pomóc.
3 4 3
2010-01-11T20:44:37+01:00
Czuje, ze potrzebuje ona pomocy oraz wspolczucie
pomagam jej przejsc przez ulice
z chcecia pani pomoge
poniewaz czuje ze ona sama nie da rady tego zrobic
1 1 1