Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:46:39+01:00
1. Język stanowi odrębność narodu
2. Język nawiązuje do tradycji i kultury, nie pozwala zapomnieć o "korzeniach"
3. Dzięki językowi stare pokolenia przekazują wiedzę młodym
2010-01-11T20:48:14+01:00
KIEDY NARÓD MA WŁASNY JĘZYK NP.POLSKA MA JĘZYK POLSKI TO MOŻNA POWIEDZIEĆ ŻE NASZ NARÓD ŻYJE GDYBY PREZYDENT ROZPORZĄDZIŁ ŻE MAMY MÓWIĆ PO NP. ANGIELSKU TO MOŻNA BY BYŁO POWIEZDIEĆ ŻE NASZ KRAJ BY MIAŁ NAZWĘ LODYN .