Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:45:31+01:00
2010-01-11T21:25:54+01:00
Czas strefowy czyli 15 stopni = 1godzina.ja znam takie zadanie że np. ile stref czasowych dzieli stolice meksyku od kairu? odp.
Kair=30stopni E
Meksyk= 99 stopni W
i najpierw musisz z sumowac ile stopni wynosi różnica czyli 30+99=129 stopni. następnie dzielisz to co wyszło czyli 129 stopni na 15 stopni czyli 129;15 = 8,6 zawsze muszą być pełne strefy czyli meksyk od kairu dzili 8stref czasowych. ;) myyślę że pomogłam.
1 5 1