Odpowiedzi

2010-01-11T20:48:47+01:00
No dzieci nie słuchały gogów bili je,i tylko pamietam na końcu wytrzymało dwóch 12-letnich chłopaków.Więcej nie pamietam mam nadzieje że pomogłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:48:58+01:00
Polegał na nie słuchaniu rozkazów niemieckich .
Bardzo chcieli religię i chcieli germanizację usunąć z Polski!
2010-01-11T20:50:53+01:00
Polegał na uwolnieniu się od języka niemieckiego którym trzeba było non stop rozmawiać,NIE Używając polskiego języka.
Strajk polegał,na usunięciu zasady "rozmawiania po niemiecku na przedmiotach,a przede wszystkim na religii"