Odpowiedzi

2010-01-11T20:57:06+01:00
Człowiek na swojej drodze napotyka wiele przeciwnośći losu. Choroby, kataklizmy, nieopowdzenia miłosne, brak pracy. Jednak po każdym takim straciu człowiek wychodzi z tego cały. Mówi o tym inne przysłowie " co nas nie zabije to nas wzmocni".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:04:33+01:00
,,człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.'' Sanitago udowodnił to przez wygraną walkę z marlinem.. POkazał, jak człowiek może pokonywać własne słabości, lęki. Udowodnił nam, że trzeba być mocnym psychicznie, aby pokonać siebie. Przedstawił nam co potrafi człowiek i co człowiek może wytrzymać. Sanitago pokazał, że dla człowieka nie ma rzeczy niemożliwych. To właśnie pokonywanie naszych słabości czyni nas mądrzejszymi. Nie lękajmy się, do odważnych świat należy! Pokonujmy słabości, przeciwności losu, tak jak dzielny rybak. Los jest nieprzewidywalny, nie wiemy co przyniesie jutro, ale trzeba walczyć z tym, co nieuniknione. Nie poddawajmy się, pokonujmy siebie. Tylko my możemy to zrobić, ponieważ nikt inny nie może pokonać naszych słabości. Mogą nas zniszczyć, naszą psychikę czy po prostu fizycznie nas załatwić. Człowiek jest zdolny do wszystkiego, walczy do końca.
2 5 2