Odpowiedzi

2010-01-11T20:54:34+01:00
Datowanie radiowęglowe... i wszystko jasne... nauczcie sie szukać po niecie... ja to znalazlem w 10sekund
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:58:50+01:00
Są to zastosowania radioizotopów. Można to określić metodą zegara archeologicznego. Od momentu powstania tej rzeczy, która zawiera węgiel można obliczyć jej czas połowicznego rozpadu. Tą metodą można spokojnie obliczyć wiek całunu turyńskiego:D