Zróbcie!!!plis niechce mi sie...


wyraź podane długości:
a)w milimetrach: 4cm, 70cm, 0,2cm, 3dm, 0,7dm, 0,05dm
b)w centymetrach: 20mm, 6mm, 0,5mm, 4,2dm, 7m, 1,4m
c)w decymetrach: 30cm, 4cm, 30mm, 6mm, 3m, 0,07m
d)w metrach: 207cm, 5cm, 20dm, 8dm, 3,1km, 0,02km
e)w kilometrach: 8 000m, 3 200m, 45 700m, 8m, 60m.

2

Odpowiedzi

2010-01-11T20:56:25+01:00
A)w milimetrach: 4cm = 40mm,
70cm = 700mm,
0,2cm=2mm,
3dm=300mm,
0,7dm=70mm,
0,05dm=5mm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T20:57:51+01:00
A)w milimetrach: 40mm, 700mm, 2mm, 300mm, 70mm, 5mm
b)w centymetrach: 2cm, 0,6cm, 0,05cm, 42cm, 700cm, 140cm
c)w decymetrach: 3dm, 0,4dm, 0,3dm, 0,06dm, 30dm, 0,7dm
d)w metrach: 2,07m, 0,05m, 0,2m, 0,8m, 3100m, 20m
e)w kilometrach: 8km, 3,2km, 45,7km, 0,008km, 0,06km.
1 5 1