Odpowiedzi

2010-01-11T20:59:27+01:00
Odoakr- wódz barbarzyński który w 476 r. pozbawił władzy ostatniego króla Rzymu
Romulus Augustus- ostatni król rzymu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:00:27+01:00
Odoaker - Odoaker nazywany także Odoacer (ok. 433-493) – wódz germański z plemienia Herulów
Flawiusz Romulus Augustus (Flavius Romulus Augustus) zwany później Augustulusem (urodzony ok. 463, zmarł po 507 r.) - ostatni cesarz zachodniorzymski. Syn Orestesa, naczelnika wojsk, który w rzeczywistości sprawował władzę.

2010-01-11T21:02:16+01:00
Odoaker-jest to wódz germański z plemienia Herulów
Romulus Augustus VII -jest to ostatni cesarz zachodniorzymski.Syn Orystesa, naczeknika wojsk, ktory w żeczywistości sprawował władzę
3 3 3