Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:07:24+01:00
A) 2(-2x+y-5)-(3x+5y+11)=-4x+2y-10-3x-15y-11=-7x-13y-21
b) 2a+(-3a+2b-1)-3(-b-7)=2a-3a+2b-1+3b+21=-a+5b+20
c) (4a-2b)²=16a²-16ab+4b²
(3x+2) ² =9x²+12x+4
(½a+⅔b)(½a-⅔b) =1/4a²-4/9b²
  • saby
  • Początkujący
2010-01-11T21:18:28+01:00
-4x+2y-10-3x-5y-11=-7x-3y-21

2a+(-3a+2b-1)-3(-b-7)=2a-3a+2b-1+3b+21=-a+5b+20

(4a-2b)²=16a²-16ab=4b²

(3x+2) ²=9x²+12x+4

(½a+⅔b)(½a-⅔b)=(1/4a)²-(4/9b)²