Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:11:17+01:00
1) Sztuka romańska wznosiła zwarte,ciężkie budowle,natomiast w sztuce gotyckiej budowle były wysokie i strzeliste,
2) Np.
Serdecznie zapraszam..............na koncert charetatywny z którego dochody zostaną przekazane na cele dobroczynne.Odbędzie sie on 12.01.2010r. w sali kongresowej w Warszawie o godz.16:30.
Zaprasza prezydent Warszawy
8 4 8
2010-01-11T21:13:16+01:00
Serdecznie zapraszamy wszystkie klasy I-VI na wspaniały koncert, który odbędzie się dnia 12.03.2010r. na sali gimnastycznej. Będą grali wasi idole m.in. Piotr Kupicha z zespołu ,,Feel'', Monika Brodka, Edyta Górniak i Kasia Kowalska. Dochód zostanie przeznaczony na świąteczne upominki dla dzieci z domu dziecka. Prosimy o wsparcie przychodząc. Koszt 2zł. Zapraszamy.
1 5 1