Odpowiedzi

2010-01-11T21:07:06+01:00
460-200%
x-130%

460 * 130 :200 =299
1 1 1
2010-01-11T21:07:16+01:00
X-1liczba
y-2liczba
x+y=460
1,3x=y

x+y=460
1,3x-y=0

2,3x=460 /:2,3
x=200

y=460-200
y=260
olddriska czy jakoś tak sory że nie pamiętam dokładnie imienia ale chyba źle zrobiłaś zadanie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:09:07+01:00
460:2=230

230 -100%
23 - 10%
x3 x3
69 - 30%

230+69=299
230-69=161

1 OSOBA MA 161 A DRUGA 299
1 5 1