Do każdego wieku dopisz jednego Męczennika Chrześcijańskiego, który zginął w danym wieku.
Pliss pomóżcie! Musze mieć na jutro! Najlepsze zaznaczam jako NAJ! :):):)

I.Św Szczepan
II.Św Sebastian
III.Św Agata
IV.Św Agnieszka
V.
VI.
VII.
VIII.
IX.Św Eulogiusz
X.Św Wojciech
XI.Św Stanisław Biskup
XII.
XIII.
XIV.Św Jan Nepomucen
XV.
XVI.
XVII.Św Andrzej Bobola
XVIII.
XIX.
XX.ks Jerzy Popiełuszko
XXI.

3

Odpowiedzi

2010-01-11T21:15:24+01:00
I.Św Szczepan
II.Św Sebastian
III.Św Agata
IV.Św Agnieszka
V.
VI.
VII.
VIII.
IX.Św Eulogiusz
X.Św Wojciech
XI.Św Stanisław Biskup
XII.
XIII.
XIV.Św Jan Nepomucen
XV.
XVI.
XVII.Św Andrzej Bobola

5 3 5
2010-01-11T21:59:40+01:00
I- sw Szczepan
II - sw. Jakub
III- sw Agata-Dziewica, sw. Agnieszka, sw. Barbara
IV - sw. Agnieszka
V-
VI_
VII_
VIII_
IX_
X- sw. Wojciech-biskup
XI - sw. Stanislaw ze Szczepanowa
Xii-
XIII_
XIV- sw. Jan
XV-
XVI_
XVII- sw. Andrzej Bobola
XVIII -sw. Monika
XIX-sw. Edyta Stein
XX - sw. Maksymilian Maria Colbe, Bl.ks. Stefan Frelichowski
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:13:57+01:00
I.Św Szczepan
II.Św Sebastian
III.Św Agata
IV.Św Agnieszka
V. Św. Abraham z Arazd (455r., Persja) i św. Beniamin (Persja)
VI. Św. Zygmunt (władca Bugundii)
VII. Św. Anastazy Pers (mnich prawosławny)
VIII. Św. Lambert z Maastrycht (zm. w 705 lub 706r.)
IX.Św Eulogiusz
X.Św Wojciech
XI.Św Stanisław Biskup
XII.
XIII.
XIV.Św Jan Nepomucen
XV.
XVI. Św. Edmund Campion (1581), Św. Gonslaw Garcia (1597), Św. Filip Howard (1595), Św. Polidor Plasden (1591)
XVII.Św Andrzej Bobola
XVIII. Św. Pedro Sanz i Yordà (ur. 3 września 1680 r. w Ascó, prowincja Tarragona w Hiszpanii – zm. 26 maja 1747 w Fuzhou w Chinach)
XIX. Andrzej Kim Taegon (pierwszy kapłan koreański, zm. w Seulu 16 września 1846 r.) i Paweł Chong Hasang (przez 20 lat przewodził wspólnocie chrześcijańskiej w Korei. Kiedy był klerykiem, poniósł śmierć w wieku 44 lat, ścięty mieczem 22 kwietnia 1839 r.)
XX.ks Jerzy Popiełuszko, Edyta Stein, brat Albert (Adam Chmielowski)

15 4 15