Pliska!!!!!!!!!


Wyraź podane masy:
a) w gramach: 15dag, 0,5dag, 2kg, 0,7kg, 7,5kg, 0,06dag
b) w dekagramach: 74g, 256g, 4kg, 0,9kg, 0,01kkg, 2g
c) w kilogramach: 2t, 3,25t, 350dag, 17dag, 68g, 3g
d) w tonach: 7 200kg, 501kg, 117,2kg, 5600dag, 0,7kg.


Z GÓRY DZIĘKI ;***

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:15:44+01:00
A) 150g; 50g; 2000g; 700g; 7500g; 0,6g
b) 7,4dag; 25,6dag; 400dag; 90dag; 1dag, 0,2dag
c) 2000kg; 3250kg; 3,5kg; 0,17kg; 0,068kg; 0,003kg
d)7,2t; 0,501t; 0,1172t; 0,056t; 0,0007t
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T21:16:58+01:00
A)
150
50
2000
700
7500
0.6

B)
0.74
2.56
400
90
10
0.2

C)
2000
3250
3.5
0.17
0.068
0.003

D)
7.2
0.51
0.1172
0.0056
0.0007

CHYBA