Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:17:47+01:00
Na pewno jednym z pierwszych miejsc, które warto zwiedzić jest Kraków. Miasto to ma wiele zabytków. Z rynkiem głównym wiąże się część krakowskich legend i wydarzeń historycznych. Niemal wszystkie kamienice i pałace wokół rynku to kilkusetletnie obiekty zabytkowe.
3 3 3
2010-01-11T21:25:33+01:00
Jednym z najbardziej ciekawych miast jest Ostróda warto je zwiedzić.Jest tam wiele atrakcji jak zamek,wyciąg,przepłynąć się kanałem ostródzko elbląskim,jezioro i wiele innych atrakcji.
3 3 3