1. Powóz porusza się z prędkością 10km/h.
Ile przejedzie w ciągu:
a)jednej godziny
b)trzech godzin
c)w pół godziny
d)w 2,5 godziny
e)w kwadrans

2. Jakie odległości pokonają wymienione pociągi w podanych czasach. Prędkości pociągów podane są w nawiasach.

-Shinkansen (300 km/h)
>w 2,5h
>w 20 minut
>w 70 minut

-Kolejka podmiejska (45 km/h)
>w 2,5h
>w 20 minut
>w 70 minut

Pociąg osobowy (60 km/h)
>w 2,5h
>w 20 minut
>w 70 minut

Kolejka wąskotorowa (40km/h)
>w 2,5h
>w 20 minut
>w 70 minut

(Jakby co - zadanie te są również w "Matematyka 6 - suplement", strona 16, zadanie 1 i 2)
>nie mam po prostu czasu, zostało mi jeszcze trochę do roboty, z góry dzięx za odpowiedź

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:27:53+01:00
1.
a)10km
b)30km
c)5km
d)25km
e)2,5km
2.
Shinkansen
a)750km
b)100km
c)350km

kolej podmiejska
a)112,5km
b)15km
c)52,5km

osobowy
a)150km
b)20km
c)70km

wąskotorowa
a)100km
b)13km
c)46 i dwie trzecie

Też mam ten podręcznik to zadanie było sprawdzane i na pewno jest dobrze
1 5 1
2010-01-11T21:29:54+01:00
1.a)10km
b)30km
c)5km
d)25km
e)2,5km
2.a)750
b)100km
c)350km
3.a)112.5
b)15km
c)52,5km
4.a)150km
b)20km
c)70km
5.100km
13km
46.666666666666666666666666

1 4 1