Proszę napiszcie mi krótką notkę o Kornelu Makuszyńskim, ale tak ogólnie gdzie sie ur i zm. jakie sa jego największe dzieła itd. ale proszę nie ściągac z netu, bo już wszystko sprawdzałam i pani pewnie też ;-) przoszę o szybką odpowiedź ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:24:44+01:00
1884 - 1953
jego dzieła(najbardziej znane): O dwóch takich, co ukradli księżyc(często przedstawiane w teatrach) Panna z mokrą głową, Awantura o Basię (lektura dlaklas 3) Szatan z siódmej klasy(lektura dla klas 6),koziołek matołek
2010-01-11T21:25:42+01:00
Kornel Makuszyński urodził się 8 stycznia 1884 ,zmarł 31 lipca 1953.
Za jego największe dzieła uważa się: ,,Panna z mokrą głową'', ,,Szatan z siódmej klasy '' , ,,Awantura o Basię'', ,,Przygody Koziołka Matołka''.