Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T21:23:44+01:00
To umieszczenie w Internecie elektonicznych wydań papierowych ksiąg.
Ten projekt nazwano tak ku czci Jana Gutenberga, twórcy pierwszej czcionki.
1 5 1
2010-01-11T21:24:00+01:00
GUTEMBERG WYMYŚLIŁ PIERWSZE CZCIONKI DRUKARSKIE
  • zntt
  • Początkujący
2010-01-11T21:27:09+01:00
Projekt gutenberg - zgromadzenie jak największej ilości tekstów, przetworzeniu ich w postać elektroniczą i upublicznieniu ich wszystkim zainteresowanym za pośrednictwem sieci .