Odpowiedzi

2010-01-11T22:00:57+01:00
A) 8k+19=-8k+19
8k + 8k = 19 - 19
16k = 0
k=0
b) -9z-7=-z-6
-9z +z = -6 +7
-8z = 1 // : (-8)
z = - 1
c) -s+15=4s-14
-s - 4s = -14 - 15
-5s = -29 // : (-5)
s= 5,8

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:03:32+01:00
8k+19=-18k+19
8k+8_=19-19
16k=0
k=0

-9z-7=-z-6
-9z+z=-6+7
-8z=1/:(-8)
z=-1/8


-s+15=4s-14
-s-4s=-14-15
-5s=-29/:(-5s)
s=29/5

17y+28=19y+27
17y-19y=27-28
-2y=-1/:(-2)
y=1/2
2010-01-11T22:03:42+01:00
A)
8k+19=-8k+19
8k+8k=19-19
16k=0|:16
k=0

b)
-9z-7=-z-6
-9z+z=-6+7
-8z=1|:(-8)
z=- 1/8

c)
-s+15=4s-14
-s-4s=-14-15
-5s=-29|:(-5)
s=5,8

d)
17y+28= 19y+27
17y-19y=27-28
-2y=-1|:(-2)
y=1/2