Odpowiedzi

2010-01-11T21:26:25+01:00
W styczniu było x w lutym 2 x w marcu 4x w kwietniu 8x w maju16x a w czerwcu 32x

2 do potęgi piątejx bo jest pięć miesięcy
20 3 20
2010-01-11T21:28:33+01:00
X - liczba odwiedzin w styczniu
2x - liczba odwiedzin w lutym
2 * 2x = 4x - liczba odwiedzin w marcu
2 * 4x = 8x - liczba odwiedzin w kwietniu
2 * 8x = 16x - liczba odwiedzin w maju
2 * 16x = 32x - liczba odwiedzin w czerwcu

Czyli można by to zapisać tak:
x * 2 * 2 * 2 * 2 * 2 = 32x

Lub prościej:
x * 2^5 = 32x

Odp. W czerwcu stronę odwiedziło 32x osób.
47 4 47
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:29:38+01:00
X-styczen
2x-luty
4x-marzec
8x-kwiecien
16x-maj
32x-czerwiec
60 4 60