Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:29:07+01:00
UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!
GDY NIE BĘDZIEMY DBALI O SRODOWISKO TO ZA KILKASET LAT LUDZIE NIE BĘDĄ MIELI GDZIE MIESZKAĆ BA WSZYSTKO BĘDZIE W ŚMIECACH TERAZ JESTES MŁODY ALE ZA KILKA NAŚCIE LAT TO TWOJE PRAWNUKI MOGĄ SIĘ NIE NIE NARODZIĆ BO NIEBEDZIE DLA NICH MIEJSCA
2010-01-11T21:44:42+01:00
Drodzy Polacy
Dbajcie o środowisko
Dbajcie o ziemię naszą ojczystą
Bo każdy z nas chce żyć w niej czysto czysto...

albo

Dobrze w szkole czuję się gdy agresji mówię nie!
Pamiętaj!
Każdy jest tolerancyjny,ty też bądź!
Dołącz do najlepszych...