Odpowiedzi

2010-01-11T21:29:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:29:38+01:00
O ile mi wiadomo to nie bo istnieją metale takie jak (aluminium,złoto,srebro), których magnes nie przyciąga. namagnesować można jedynie metale będące ferromagnetykami m.in. żelazo, kobalt, nikiel
7 5 7
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T21:31:31+01:00
Nie, ponieważ niektóre metale np. miedź, to tzw. diamagnetyki - osłabiają one zewnętrzne pole magnetyczne(to któe miałoby je namagnesować) w wyniku czego się nie magnesują:)
3 4 3