Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T21:14:03+02:00
Zmieszano 3 gatunki cukierków: a kg po 15 zł, b kg po 20 zł i c kg po 25 zł. Oblicz jaka jest cena jednego kilograma mieszanki.
(15a+20b+25c)/(a+b+c)
2 5 2
2009-09-24T21:22:54+02:00
2009-09-24T21:27:09+02:00
Musisz pomnożyć iloczyn masy cukierków przez ich cenę i podzielić to przez sumę masy cukierków, a więc:

(15a+20b+25c)/(a+b+c)

Pozdrawiam,
matteushq;)
6 4 6