Odpowiedzi

2010-01-11T21:34:49+01:00
60-35=25
25/2=12,5
Jedno ramie ma 12,5cm czyli oba razem mają 25cm
2010-01-11T21:35:04+01:00
60cm-35cm=25cm
25cm:2=12,5cm
Każde z ramion ma 12,5cm długości.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:39:05+01:00
60cm-35cm=25cm - od obwodu odejmujemy sumę długości podstaw, zostaje nam suma długości dwóch, równych ramion
25cm:2=12,5cm - taką długość ma jedno ramię
Odpowiedź: Każde ramię ma długość 12,5cm=)