Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:45:38+01:00
PRZENOŚNIA -ŚRODEK STYLISTYSZNY TWORZĄCY ZWIAZEK FRAZEOLOGICZNY

PORÓWNANIE-TO ŚRODEK STYLISTYCZNY TWORZĄCY Z WYRARZEN NP wyrażenia jak, jakby, jak gdyby, ma kształt,
2010-01-11T21:47:01+01:00
Przenośnia(inaczej metafora) związek wyrazowy nad którym należy się zastanowić nie można jej rozumieć dosłownie, mająca ukryty sens

porownanie rozpoznajemy po takich słowach jak : jak, jakby itp
na przykład czerwony jak burak.