Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:52:22+01:00
1 m= 100 cm,
1 cm=10mm
1m= 1000 mm
12m=12 ooo mm

12 ooo mm * 4.2 mm= 50 400 mm
210 mm* 297mm= 62370 mm

czyli braknie 11970 mm tasmy
1 5 1
2010-01-11T21:59:24+01:00
Korektor do zamalowywania błędów to taśma o długości 12m i szerokości 4,2mm. Czy tej taśmy wystarczy do zamalowania ałej kartki formatu A4 (210mm x 297mm)

4,2*12000=50400 mm2 powierzchnia korektora

210*297=62370mm2 powierzchnia kartki

powierzchnia kartki jest wieksza dlatego nie mozna jej zamalowac calej.
pozdrawiam;)