Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:49:33+01:00
Każda komórka ciała wytwarza drugą taką samą komórkę. :)
2010-01-11T21:50:29+01:00
Zdaje mi się że to po prostu chodzi o podział komórek w organiźmie... jakby nie patrzył wszytskie są takie same
2010-01-11T21:51:42+01:00
Klonowanie w naszym organizmie zachodzi, ponieważ nasze komórki stale się dzielą, z jednej komórki na dwie takie same. Po urazie lub poprostu po czasie wiele komorek ginie i wlasnie dzieki klonowaniu tych ktore pozostaly czlowiek dalej moze funkcjonowac.
4 5 4