Odpowiedzi

2010-01-11T21:52:49+01:00
Wysokie na kilkadziesiąt metrów fale o nazwie tsunami powstają, gdy pod wodami oceanów występują silne trzęsienia ziemi.

wykres nawet :)

____1____
kiedy...? |___2_____
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T21:55:18+01:00
Pod wodami oceanow powstaja czasami silce czesienie ziemi,niekiedy moga spowodowac wysokie ,a nawet ogromne fale tsunami.

Przepraszam za błedy
6 2 6