Podaj wyrazy pokrewne, w których zachodzą podane oboczności
a) ...............-.................... ó:o
b)...............-..................... ż:s
c)...............-..................... ę:ą
d)...............-..................... ch:sz
e)...............-................... dzi:dz
f)...............-.................... ł:l

Proszę o szybką odpowiedź

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:03:37+01:00
A)ósmy:osiem
b) bliżej:blisko
c)święty:świątynia
d) dach:daszek
f) pszczoła;pszczeli
2 4 2
2010-01-11T22:09:06+01:00
A)stół - stoły
b)mężczyzna - męski
c)wstęga - wstążka
d)mucha - muszka
e)piję - piją
f)stół - stole

raczej jest dobrze.!
1 4 1