Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:01:07+01:00
Jesli mas zprzyklad taki jak podales czyli 12 * pierwiastek z 4 to przeisujesz liczbe 12 * pierwieastek z 4 to 2 , czyli otrzymujesz rownanie 12 * 2 = 24.

a jesli masz 5 pierwiastkow z 8
pierwiastek z 8 da sie wyciagnac jest to pierwiastek 2*4 czyli 2 pierwiastek z 2 i wtedy mnozysz 5 * 2 pierwiastki z 2 = 10 pierwiastki z 2 , ale to zalezy jaki amsz znak po liczbie czy jest to + - * czy / to od tego wsyztsko zalezy
1 5 1
2010-01-11T22:02:59+01:00
12 pierwiastków z 4 to

√144*4
jest to pierwiastek drugiego stopnia więc liczbę przed pierwiastkiem podnosimy do potęgi 2



1 3 1