Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:05:04+01:00
Dziękuje Panie Boże za wspaniałych rodziców i nauczycielów, którzy w każdym kroku doradzają mi co powinienem zrobić. Oni mi pomagali i pomagają nigdy nie chcą mojej krzywdy, dlatego Panie Boże proszę Cię Byś błogosławił ich za te trudy. Amen.
7 3 7
2010-01-11T22:21:30+01:00
Drogi Boze !
Modlę się za moich rodziców
aby wiedzieli kiedy pracować a kiedy odpoczywąć
kiedy robić porządki a kiedy zostawić nałagan w spokoju
byś chronił ich i strzegł od złego
Boze ojcze pomóz mi być dobrym kiedy rodzice są w domu aby
uczynić życie łatwiejszym,
Dziękuję Ci drogi ojcze za to że moi rodzice tak dobrze
troszczą sie o mnie i moje rodzeństwo.
Kochany panie jezu
dziekuję za nauczycieli którzy pomagają nam się uczyć ,
za ćwiczenia dla naszego umysłu ,
Drogi Boże!
Modlę sie za tych którzy się o mnie troszczą kiedy dorastam Porszę
pomagaj im i dodawaj sił a dla mnie badz Najświętszym i Najwspanialszym Rodzicem i Nauczycielem z nich wszystkich
3 3 3