Odpowiedzi

2010-01-11T22:13:56+01:00
V=8pi H= 2 V=1/3* pi r 2 *H musimy obliczyć r
8 pi=1/3 *pi *r2 *2/:pi
wykonaj wskazane działania
r do kwadratu=12 to r=2 pierwiastek z 3
narys prowadzimy wys stożka promień podstawy i tworzącą
otrzymamy trójkąt o przyprost 2 i 2 pierwiastek3ka przy podstawie =30 stopni bo ten trójkąt tp połowa równobocznego o boku 4cm-wiadomo to z własności trójkątów
Kąt jaki tworzy tworząca z podstawą jest równy 30 stopni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:59:40+01:00
W załączniku kompletne obliczenia i rysunki.