Odpowiedzi

2010-01-11T22:22:38+01:00
7-2 *|t+1|>o
7 -2t+2 >0
-2t > -7-2
-2t> -9
t< 9/2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:22:49+01:00
7-2 *|t+1|>o
7-I2t-2I>0
-I 2t-2I>-7
7>-2t+2>-7
7-2>-2t>-7-2
5>-2t>-9
-2/5<t<9/2
odp (-nieskończoność,-2/5)
2010-01-11T22:44:01+01:00
7-2 *|t+1|>o


|t+1|={ t+1 dla t+1>0 ---> t>-1
-t-1 dla t+1=<0 ---> t=<-1

dla t>-1
7-2*(t+1)>0
7-2t-2>0
5-2t>0
5>2t
5/2 > t

dla t=<-1

7-2*(-t-1)=<0
7+2t+2=<0
2t+9=<0
2t =< -9
t =< -9/2

czyli t=< -9/2 i t < 5/2 wiec ztego wynika ze t=< -9/2
1 5 1