Odpowiedzi

2010-01-11T22:07:08+01:00
Najbardziej mnie przeraża ta technologia wszytko teraz można mieć zaraz, to wkurzające bo moja mama np nie siądzie przed komputer bo uwaza ze ja to uzależni ... i to prawda. A za jakieś 10 lat lub 20 się w tym wszystkim pogubimy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:07:41+01:00
Najbardziej przeraża mnie nienawiść ludzi do siebie nawzajem i dążenie do tego aby mieć dużo pieniędzy. Spowodowanie jest to chciwością i nieuczciwością.Ludzie powinni częściej czytać pismo święte
1 5 1