Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:15:10+01:00
1 Ojos del Salado (Chile Chile/Argentyna Argentyna) 6880 m n.p.m. (wygasły)
2 Llullaillaco (Chile Chile/Argentyna Argentyna) 6723 m n.p.m 3Antofalla (Argentyna Argentyna) 6450 m n.p.m.
4 Lascar (Chile Chile) 5990 m n.p.m.
5Cotopaxi (Ekwador Ekwador) 5897 m n.p.m.
6 Orizaba (Meksyk Meksyk) 5700 m n.p.m.
7Elbrus (Rosja) - 5642 m n.p.m.
8Ararat (Turcja) – 5165 m n.p.m.
9Kluczewska Sopka (Rosja) – 4957 m n.p.m.
10Kilimandżaro (Tanzania) – 5895 m n.p.m.
3 5 3
2010-01-11T22:33:22+01:00
Wulkan Tarczowy,Stożkowy,Lawowy,Błotny,Wezuwiusz,Eksplozywny,Etna, Fudżi ,Tambora,Stromboli,Orizaba,Kilimandżaro,Mery,Wulkany błotne ,Kaldera,Santoryn
4 3 4