Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:21:08+01:00
A)
Dane:
U = 220 V
P = 250 W
t = 5 min = 300 s
Rozw.:
praca prądu elektrycznego
W = P×t = 250 W × 300 s = 75000 J = 75 kJ

b)
P = U × I
z tego
I = P/U = 250 W / 220 V = 1, 136 A ≈ 1,14 A
7 5 7
2010-01-11T22:21:58+01:00
Dane
U=220V
P=250W
t=5min=300s
wykonana praca
W=U*I*t ale P=U*I stąd W=P*t
W=250W*300s=75000Ws=75000J=75kJ
natężenie prądu
P=U*I
I=P/U
I=250W/220V=1,14A
4 4 4
2010-01-11T22:24:01+01:00
A) W=?
P=250W
t=5min=300s
P=W/t
250=W/300
W=75000J=75kJ

Mikser wykona pracę 75kJ

b)
I=?
P=250W
U=220V
P=U*I
250=220*I
I≈1,1A
Natężenie prądu wynosi 1,1A
2 4 2