Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T22:32:03+01:00
A}7,05*2,4 +26,78:2,6
=16,92+ 10,3=27,22


b} 6,272:0,49 -6,09*0,97
12,8-5,9073=6,8927

c}(10,8-7,94)*1,45+11,256:0,56
15,66-11,513+20,1=24,247

d}160,08:9,2*33,5-483,87
582,9-483,87=99,03
2010-01-11T22:45:14+01:00
A = 1,6427184
b = 6,8927
c = 61,633
d = 99,03
2010-01-11T22:55:43+01:00
A)=16,92+10,3=27,22
b)=12,8-5,9073=6,8927
c)=3,31×1,45+20,1=4,7995+20,1=24,8995
d)=17,4×33,5-483,87=582,9-483,87=99,03